Ea e.....

Ea e ea si doar ea. Eu o stiu si o cunosc voi nu o stiti doar o cunoasteti. Poate din vedere, sau cei mai apropiati mie si ei, doar din vorbe. De stiut doar ca eu o stiu cu adevarat.
Cat despre ea atata va pot spune doar ca ea este stanca mea, cetatea mea, izbăvitoarea mea. Ea este stînca mea, la care găsesc adăpost, scutul meu, puterea care mă salvează, frumuseţea care mă mantuieşte. Este turnul meu cel înalt şi scăparea mea. Este cetatea mea cea tare, care îmi face picioarele ca ale tigrilor, ea mă aşează pe locurile mele cele înalte, ea îmi desprinde mîinile la luptă şi braţele mele întind arcul de aramă. Ea imi lărgeşte drumul sub paşii mei şi picioarele mele nu se clatină. Este răzbunătoarea mea, ea mă înalţă mai presus de mine. Trăiască iubita mea care mă scoate la suprafaţă din cele mai adînci şi mai întunecate momente.

Comentarii

Cristina Gabriela a spus…
fara cuvinte..absolut genial!!!VA DORESC CASA DE PIATRA!!!!SI MULTI,MULTI COPILASI!!!!!!!! :D

Postări populare