Nunta Claudia & Horatiu (Medias)

Claudia si Horatiu:
Nunta pentru noi a insemnat mai mult decat o ZI sau un DA spus la primarie. In momentul in care am inceput pregatirile am stiut ca vrem sa avem o zi perfecta, o zi de care sa ne aducem aminte si care sa ne provoace un zambet si emotii de fiecare data cand ne vom gandi la ea. A fost o zi minunata in care fara sa ne dam seama am trecut de la o stare la alta , am tremurat de emotii, am plans si am ras de bucurie, credeam ca nu este adevarat ce se intampla… ca visam…..si totodata doream sa nu se termine niciodata……O putem descrie ca o zi magnifica, o zi in care am constientizat ca incepem o noua viata alaturi de jumatatea noastra, o zi in care incepeam o viata cu suisuri si coborasuri….un nou capitol in care fericirea care va dainui in jurul nostru va depinde numai de noi doi.  
       A fost o zi speciala in care am trait momente extraordinar de frumoase, unice in felul lor: privirile, imbratisarile, zambetele, saruturile ,lacrimile parintilor, fratilor ,nasilor, rudelor si prietenilor   ne-au oferit ocazia de a vedea cat de importanti suntem pentru ei si ne-au ajutat la trairea unor sentimente de nedescris.
     Putem spune ca a fost o zi cu noroc si in privinta vremii deoarece desi la meteo s-au anuntat ploi si vreme urata , am avut parte de o zi cu soare, inflorita care i-au oferit ocazia maestrului fotograf sa realizeze niste fotografii superbe.
    Petrecerea?......aceasta a inceput cu fooarte mari emotii si anume dansul mirilor care dupa parerea noastra a fost ceva special…apoi au urmat mai multe momente  deosebite cat si surprize placute, oamenii au dansat, s-au simtit bine insa timpul a trecut mult prea repede lasandu-ne cu dorinta de a repeta aceasta zi minunata de cel putin 2 ori… (gand care ne-a venit in minte imediat ce ne-am trezit a doua zi).
   In concluzie totul a fost perfect , exact cum ne-am planuit.




























Comentarii

Unknown a spus…
O pereche de miri superbi din toate punctele de vedere, iar fotograful a reusit sa imortalizeze tot ce a fost mai frumos in acea zi. Casa de piatra mirilor indragostiti si felicitari fotografului !
Lavinia a spus…
M-ai surprins din nou,Bogdan! Si nu ma ateptam sa fie altfel... profesionalismul isi spune cuvan
tul.:)BROAVO!!
Iar voi dragii mei ati fost superbi din toate punctele de vedere; petrecerea a fost de nota 10, felicitari si voua. Casa de piatra!
Unknown a spus…
Multumesc mult Bogdan......Sunt foarte multumita de fotografii ......ai dat dovada de professionalism si ai realizat niste poze superbe......:D
Unknown a spus…
doi miri superbi...si o nunta perfecta, fara niciun comentariu.....felicitari fotografului pentru aceste poze minunate!!!!!
adriana a spus…
O pereche frumosasa, care se potriveste. De asemenea pozele sunt foarte reusite si frumoase. Casa de piatra dragilor si va doresc tot binele din lume :* si felicitari fotografului !

Postări populare