Nunta Andreea & Alexandru (Sighisoara)

     Acasă este cel mai bine! Spun eu și alții care știu cum este să locuiesti in alta parte.Nu există loc pe acest pământ unde să fim acasă cu toți cei dragi. Așa că bucuria la aceasta nunta au fost toti cei dragi Andreei. Eu însă mă bucur de fiecare moment frumos de pe acest pământ unde pot vedea mai mulți oameni dragi în același timp. Și ce bucurie când poți petrecere la o nuntă cu vechi și noi prieteni.Să nu o lungesc prea mult, vă spun doar că am avut parte de o nuntă foarte frumoasa, cu foarte multi invitați care au spus doar cuvinte emoționante de Andreea si Alexandru. O nuntă cum nu am mai avut și nu cred că va mai fi. Iar cu acești oameni foarte dragi abia așteptăm să ne revedem. Cu ajutorul lui Dumnezeu credem că ne vom revedea in curand, pentru ca Andreea in ziua nuntii avea o mica burtica.


























Comentarii

Postări populare