Cristi & Georgiana - Trash The Dress (Bicaz)

    O postare pe luna este foarte putin pentru a tine pasul cu ce am fotografiat in acest an, dar poate reusim sa recuperam dupa sarbatori! :) Asadar, mai jos cateva cadre de la sesiunea foto de dupa nunta lui Cristi si Georgianei. Planurile sunau excelent: o locatie noua pentru noi, si timp generos pentru o sesiune foto. Si cu toate ca am vrut ceva special, bineinteles ca am cutreierat paduri si am escaladat stanci la -2 grade. Cum se intampla in mod obisnuit, ne-am inconjurat fara sa vrem de multi curiosi care de-abia asteptau sa vada mireasa catarandu-se pe stancile din cheile Bicazului. S-au desumflat repede insa, spunand: "Nu e corect! Mireasa e in adidasi si izmene!" =))








































Comentarii

Postări populare