Botez Amalia Maria


   Se spune că toți bebelușii sunt frumoși. Nu știu cât de adevărat o fi, dar avem dovada clară că domnișoara de mai jos este! Mai mult decât atât, este pufoasă și aproape mâncabilă.Cititorii mai vechi știu că eu încurajez pe toată lumea să facă măcar un copil, ca să am cu ce să mă joc eu :)). Mi se pare că e cel mai de preț scop al nostru în viață, este acestă mică ființă de care te indrăgostești de la prima intălnire. Indiferent cât de profesional sau neprofesionali suntem, nu e nimic în comparație cu afirmarea personală și implicit împlinirea sufletească, de a ține in brațe si a fotografia acești mici bondari,care pentru mine sunt a noua minune de pe pământ. Ca să nu mai lungim vorba vă las sa vizualizați sesiunea foto.





































Comentarii

Moni si Sophia a spus…
Din nou au iesit niste amintiri minunate...e o scumpete somnoroasa si cuminte...va zic eu :P :)
Va pupam

Postări populare