Nunta Alina & Victorel


   Cred că sânteți plictisiți de  treaba asta cu vara și cu somnul. Parcă toată lumea cântă un refren de genu: “eu vara nu dorm…”. Am ajuns să inchid radioul automat cănd incep primele acorduri, dar asta nu inseamna ca conectorul nu are dreptate. Cel puțin in ceea ce mă privește, e aproape adevarat! :). Dacă mergi la o nuntă, ii auzi pe cei care tocmai termină de aranjat sala cântând celebrul refren. Mai apoi, il auzi la petrecere, undeva mult după ora normală de somn, si incepând cu mirii, incep toti sa fredoneze. Mă uit mai atent, si culmea, toți cei care cântă sunt de-a dreptul treji!  Iar fotograful ce să facă si el? Fredonează melodia :).
Stimati domni, stimate doamne si domnisoare, in aplauzele voastre, Alina & Victorel. 
Vizionare placută si nu in ultimul rănd ,Casă de piatră.









































Comentarii

Diana a spus…
Ma bucur ca "noaptea nu dormi" si in schimb faci fotografii atat de frumoase. Tare reusite sunt felicitari.
Stefana a spus…
Cred ca nu am suficiente cuvinte cu mine !Am crezut , ca si participanta la nunta ,ca nu voi mai fi la fel de emotionata si acum cand privesc aceste imagini!Dar ce a surprins aparatul foto, manuit cu dibacie de proprietar a intrecut orice imaginatie. Felicitari tie ,
“‘ OMULE “”care faci posibile ca emotiile sa se vada pana si in poze , casa din granit si temelie zdravana mirilor !

Postări populare